I’m defying gravity - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Melissa - WaarBenJij.nu I’m defying gravity - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Melissa - WaarBenJij.nu

I’m defying gravity

Blijf op de hoogte en volg Melissa

18 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Of zoiets.

Ondertussen zijn we alweer een aantal weken verder (nogmaals ik ben niet bepaald een consequente blogger) en begint het hier toch stiekem wel koud te worden. Helaas nog geen sneeuw, maar gelukkig is het oh-mijn-god-het-regent-altijd-in-Engeland-gedoe behoorlijk overdreven. Sterker nog, ik weet nooit of ik voor die paar druppels mijn paraplu tevoorschijn moet toveren of niet. Verder merk ik dat ik behoorlijk begin te integreren: afkeurende blikken werpen richting naieve toeristen die stilstaan op de linkerhelft van de tube, ‘sorry’ zeggen als iemand anders tegen je aanbeukt, ieder oogcontact met medereizigers vermijden en wie weet waag ik het zelfs om melk in mijn thee te gooien.

Uiteraard heb ik meer gedaan en gezien. Zo ben ik afgelopen week naar een opera in St. James Church gegaan. Een vriend van een collega studeert aan het conservatorium en dirigeerde het orkest dat die avond optrad. Vervolgens ging ik de dag erna met Annik en Peter naar een screening van The Rocky Horror Picture Show in the Royal Albert Hall. Nu wist ik van tevoren dat sommige fans helemaal verkleed naar zulke voorstellingen gaan, maar om daadwerkelijk mannen in netpanties, hotpants en korsetten te zien paraderen was toch wel bizar. De film had ik overigens ook al eens gezien, dus het hoogtepunt voor mij was de Royal Albert Hall zelf. Wat een fantastisch gebouw! ... Maar dit bleek slechts een peuleschil te zijn, bij mijn vrijdag. Ik had met een vriend afgesproken om naar Wicked te gaan. OH. MY. GAWD.
...
Zo. Nu ik even weer heb lopen gillen als een klein Aziatisch meisje (c’est moi) kan ik oprecht zeggen: wat een ervaring! Ik ben sowieso al een musicalfan, maar dit was beter dan ik had durven dromen! Wat een stem heeft die Jennifer DiNoia! Ik hoop dat ik nog naar een tweede musical kan gaan, maar dan zal ik toch overduidelijk nog harder moeten werken... want dankzij mijn blog heb ik afgelopen maand extra centjes verdiend! Woohoo!

Mijn blog was het meest gelezen artikel in oktober, dus kan ik nu dankzij Freedman op amazon shoppen. Één probleem: ik heb geen flauw idee wat ik moet kopen, dus eenieder die een redelijk idee heeft: tell me!
Oh oh oh! En ik had visite! Hoera! Axel kwam me een aantal daagjes opzoeken in Londen. Dikke jeej! Hij is overigens niet de enige want Sarinah komt deze week ook langs! Saar & Mellie tijd! SO. MUCH. EXCITEMENT! Oh en mevrouw Copper komt óók langs!

... And on that bombshell... I will bid thee adieu en kruip ik lekker onder de wol in ’s werelds meest oncomfortabele bed, want morgen moet ik weer an die arbeit. Verder ga ik ’s avonds met Annabelle, een collega, naar een Marc Jacobs sample sale (lees: hordes vrouwen die vechten om tassen en zo) dus zal ik mijn energie wel nodig hebben.

Liefs uit Londen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Melissa

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 1997

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Taalstage in Londen

Landen bezocht: